Odgovorno
uživanje
Sjajno je što želiš da saznaš više o našim inicijativama za održivost!
Da li znaš da je TEEKANNE porodična firma u četvrtoj generaciji? Upravo zato nam je posebno važno da čuvamo resurse naše planete i preuzmemo odgovornost za buduće generacije. U poslednjih nekoliko godina već smo mnogo uradili kako bismo naš čaj učinili održivijim i pravednijim. Ali tu nismo stali — neprestano radimo na tome da se dodatno unapredimo.
Takođe želimo da to simbolizujemo zelenim čajnikom. On je znak da smo svesno krenuli putem ka održivijoj budućnosti. Još uvek nismo stigli do kraja tog puta, tj. na primer, još uvek nismo u potpunosti smanjili naše emisije. Čajnik predstavlja odgovornost koju snosimo u svim zemljama u kojima poslujemo i, na primer, nabavljamo sastojke za naše proizvode. Uživanje iz odgovornosti je osnova našeg delovanja.
Šta to znači? TEEKANNE je posvećen različitim merama, projektima i partnerstvima za veću održivost i društvena unapređenja, kako na nacionalnom, tako i na međunarodnom nivou, u zemljama iz kojih nabavljamo naše sirovine. Na našim lokacijama, na primer, čaj se puni koristeći 100% zelenu električnu energiju, posvećeni smo smanjenju CO2 emisija i ulažemo u promociju biodiverziteta. Takođe podržavamo mlade i porodice u nepovoljnom položaju, kako u našem neposrednom okruženju, tako i u zemljama porekla naših sirovina, što je deo naše posvećenosti.
Održivost u kontekstu naše korporativne strategije
Kao porodična firma u četvrtoj generaciji, društvena i ekološka odgovornost su nam važne još od osnivanja kompanije 1882. godine. Naš poslovni model zasniva se na pažljivoj obradi biljaka koje daju ukusan doprinos zdravoj ishrani.
Iz osećaja odgovornosti, ali i kako bismo mogli da ponudimo najbolji mogući kvalitet, više od 85% naših sirovina nabavljamo direktno sa farmi na osnovu dugogodišnjih partnerstava. Poznajemo lokalne uslove i dajemo svoj doprinos ka poboljšanju društvenih standarda, fer platama i visokom kvalitetu sirovina.
Održivost duž celog našeg lanca vrednosti predstavlja naš glavni cilj i čvrsto je utemeljena u našoj korporativnoj strategiji. Već sada podržavamo naše dobavljače u uzgoju sirovina i nakon žetve gotovo sve procese obavljamo iz jednog izvora.
Od 2017. godine višestruko smo povećali broj naših inicijativa u oblasti održivog razvoja.
Glavna postignuća i ciljevi su:








Tokom 2024. godine prilagođavamo našu klimatsku strategiju i sledimo ciljeve Science Based Target Initiative (SBTI). Povod za to je naše sve veće uverenje da se obaveza za zaštitu klime može ostvariti samo direktnim smanjenjem emisija izvan granica naše kompanije, a ne više njihovim kompenzovanjem kupovinom sertifikata. Ovde je reč o konkretnoj zaštiti prirode u zemljama porekla naših sirovina, koje su već ozbiljno pogođene klimatskim promenama.
U tu svrhu smo izračunali naš globalni korporativni karbonski otisak uz podršku neutralnih tela (uključujući Sustainable) i sada definišemo konkretne ciljeve i mere usklađene sa SBTI, u skladu sa Net Zero Standard. Ove podatke ćemo redovno objavljivati kao deo naše obavezne komunikacije o održivosti.
Frank Schübel Mara Woermann
Generalni direktor Rukovodilac sektora za održivost
Grupa Teekanne Grupa Teekanne